• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 23 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15919
+
-

محرمی؛ اولین جداشده  سرخ‌ها؟

محرمی؛ اولین جداشده  سرخ‌ها؟


 مدافع راست تکنیکی و سرعتی سرخپوشان توانست طی دو فصل عملکردی مثبت در ترکیب پرسپولیس داشته باشد و اکنون پیشنهادی جدی را برای خود به‌دست آورده و شواهد از پایان همکاری‌اش با این تیم در لیگ هفدهم و بعد از بازی با الجزیره امارات خبر می‌دهد. 
در شرایطی که طی هفته‌های اخیر نمایندگان دیناموزاگرب کرواسی بارها با حضور در محل تمرین و دیدارهای این تیم عملکرد محرمی را زیر نظر گرفته‌اند، شاید بازی با الجزیره آخرین حضور او با پیراهن شماره دو این تیم را شاهد باشیم و او جزو اولین جدا شده‌ها از جمع شاگردان برانکو برای فصل آینده محسوب شود.
واقعیت این است که با توجه به سن و سال محرمی این بازیکن می‌تواند مراحل پیشرفت خود را مانند جهانبخش در اروپا به سرعت طی کند اما محرومیت پرسپولیس از نقل‌و‌انتقالات باعث شد تا مدافع جوان پرسپولیس برای رفتن به اروپا و تنها گذاشتن پرسپولیس مردد شود. در روزهای گذشته این بازیکن با چند تن از پیشکسوتان و ستارهای سابق مشورت کرده و مدیر برنامه‌های این بازیکن هم به او اعلام کرده آینده خود را به‌خطر نیاندازد و به‌نظر می‌رسد محرمی هم به همین دلیل تصمیم خود را گرفته باشد و این بازیکن در پایان بازی برابر الجزیره راهی اروپا شود تا آینده خود را در فضای تازه ای جست‌وجو کند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید